sobota, 12 kwietnia 2014

Pierwszy konkurs :)


Z okazji miesiąca istnienia bloga postanowiłam zorganizować pierwszy konkurs, zapraszam do zabawy! 

''Lubię atmosferę w klasie, kiedy za oknem pada śnieg i trzeba zapalić światło. Podoba mi się wspólne wymyślanie scenariusza do przedstawienia. Zwłaszcza, kiedy nagle sypią się pomysły jeden za drugim! Lubię się śmiać z innymi na wychowawczej. Lubię chodzić do szkoły. Do budy jak mówią dzieciaki, które uczę (zresztą z niezłym skutkiem). A w tym zielonym zeszycie zapisuję sobie czasem, co się działo. Dzieciaki życie by oddały, żeby się dowiedzieć, co tu jest. Może kiedyś im przeczytam. Fragment. Może? Lektura pamiętnika młodej nauczycielki to nie lada gratka dla każdego ucznia. I jest to w dodatku lektura dozwolona! Ten pamiętnik, pożyczony przez Wydawnictwo Literatura od młodziutkiej Basi Nowaczyk, może być jednocześnie doskonałą lekcją empatii dla każdego dziecka. Bo jak to jest być po tej drugiej stronie katedry?''


1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga ''Namaluj obraz słowami''.
2. Aby konkurs się odbył do zabawy musi dołączyć min. 15 osób.
3. Konkurs trwa od 12.04.2014 do 17.05.2014.
4. Nagrodą w konkursie jest książka Ireny Landau pt. ''Jest O.K!''
5. Wyłonienie zwycięzcy odbędzie się drogą losowania.
6. Wyniki zostaną ogłoszone dzień po zakończeniu konkursu tj. 18.05.2014r.
7. Aby się zgłosić należy dodać komentarz ''Zgłaszam się'', podać adres e-mail do TEGO postu oraz:
*Zaobserwować bloga i napisać jako kto dodało się go do obserwowanych
*Dodać mnie do kręgów Google+ (+ 1 los)
*Dodać podlinkowany baner konkursowy na swojego bloga (+ 1 los)
*Polubić fanpejdża na fb (+ 1 los) 
8. Nagrodę wysyłam tylko i wyłącznie na adres na terenie Polski.
9. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzca ma 3 dni na wysłanie do mnie maila z danymi do wysyłki, gdy tego nie zrobi, poprzez losowanie wybierana jest kolejna osoba.

Odpowiadam na wszelkie pytania kierowane na maila sovatik09@gmail.com

Przykład zgłoszenia:
Zgłaszam się.
E-mail: xyz@wp.pl
Obserwuję jako xyz
Dodałam do kręgów Google+ jako xyz
Polubiłam na fb jako xyz
Dodałam baner na blogu xyz.blogspot.com



13 komentarzy:

  1. Widzę, że wyjątkowo się cieszysz z organizacji konkursu, bo banerek opublikowałaś aż 3 razy :)
    Zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to chyba mój komputer oszalał ;)
      Udostępniłam informację o konkursie na swoim fb.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie, to mój komputer oszalał, bo sam mi dodał 3 razy i dopiero później się zorientowałam ;)

      Usuń
  2. Zgłaszam się :-)
    E-mail: emmi.sweeti1@gmail.com
    Obserwuję jako: Emmi Vanessa Shepherd
    Dodałam do kręgów Google + jako: Emmi Vanessa Shepherd
    Fanpejdża lubię jako: Emilia K.
    Mam banner na blogu ;-)

    Mój blog: wcieniuksiazek.blogspot.com i również zapraszam na konkursik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs:) Tym razem dam szansę wygrać komu innemu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) !
    magda.niska@interia.pl
    Obserwuje jako Lenka ^^
    Google+ jako Lenka N.
    baner : http://mydreamlucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się :P
      Dodałam do kręgów Google+ jako Len ka ;)

      Usuń
  5. Zgłaszam się :3
    E-mail: magdalen321@gmail.com
    Obserwuję jako Magdalena Osińska
    Dodałam do kręgów Google+ jako Magdalena Osińska
    Polubiłam na fb jako Magda Osińska

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. :)
    E-mail: marcelinaczyta@gmail.com
    Obserwuję jako MarcelinaCzyta
    Dodałam do kręgów Google+ jako Marcelina MarcelinaCzyta
    Polubiłam na fb jako Marcelina M.
    Dodałam baner na blogu marcelinaczyta.blogspot.com

    Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    mail: lafee2702@gmail.com
    obserwuje jako Niko N. (Google + również)
    Fb lubię jako zainfekowana książka.
    Baner u mnie na blogu w zakładce konkursy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    E-mail: justynadzielska@onet.pl
    Obserwuję jako villemo
    Dodałam do kręgów Google+ jako Justyna D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dodałam informację na facebooku: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=237562666450734&id=225325221007812

      Usuń

Dotarłeś tutaj? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad! :)