poniedziałek, 23 czerwca 2014

Muzykalne odstępstwo

Dzisiaj, wyjątkowo, chciałam polecić Wam pewien zespół, który nie jest zbyt popularny, a naprawdę zasługuje na uwagę. Gra alternatywnego rocka i pochodzi z Irlandii. Zadebiutował w 2007 roku pod nazwą Irish Singles Chart, a teraz występuje jako Kodaline. Muzyka jest piękna i niedoceniona, a niektóre teledyski są wzruszające i na długo zapadają w pamięci odbiorcy. Teksty są mądre i życiowe, a muzyka delikatna. Ogólnie jak to nazwałam: ultrawrażliwość :) Poświęćcie te kilka minut i zapoznajcie się chociaż z tymi dwoma teledyskami. Obiecuję, że nie będziecie żałować.

 
''When you said your last goodbye
I died a little bit inside
And I lay in tears in bed all night
Alone without you by my side

But if you loved me
Why'd' ya leave me
Take my body
Take my body.''
 

''Gdy ostatni raz powiedziałaś żegnaj
umarłem trochę w środku
I leżałem we łzach w łóżku całą noc
Sam bez ciebie obok

Lecz jeśli mnie kochałaś
Dlaczego mnie zostawiłaś
Weź me ciało
Weź me ciało.''

 

 
''High hopes, it takes me back to when we started
High hopes, when you let it go, go out and start again.''
 
''Wielkie nadzieje, cofają mnie do momentu, kiedy zaczęliśmy.
Wielkie nadzieje, kiedy odpuszczasz, wychodzisz i zaczynasz od nowa.''
 

5 komentarzy:

  1. Lubię ten rodzaj muzyki. Śliczne piosenki. Z chęcią będę ich słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wolnej chwili na pewno przesłucham paru piosenek tego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kodaline to moje odkrycie tego miesiąca, przepiękne mają piosenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że moje również, ich piosenki są po prostu cudowne, aż brak słów :)

      Usuń

Dotarłeś tutaj? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad! :)